Att det finns sånna monster..

20 åriga Nathalie har varit spårlöst försvunnen i 4 månader. Hennes pojkvän var den sista som såg henne, han sa att hon sprang ut ur deras lägenhet efter att dom hade bråkat. De senaste dagarna har man kunnat läsa om ett kvinnolik som hittats på en åker, i närheten av pojkvännens gamla hus, polisen trodde genast att det var Nathalie.

Jag har liksom suttit och tyckt synd om pojkvännen de senaste dagarna som fått alla anklagelser, så kan man nu läsa det här. Helt sjukt.. På tal om försvunnet folk så kollade jag även på en dokumentär om försvunna Madeleine idag. Jag har typ sett allting som hon är med i och läst alla nyheter som finns, men den här hade jag inte sett, verkligen letat efter den på internet men inte hittat innan :P Så hemskt hemskt hemskt..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är hemskt. Speciellt när jag sett henne ett par gånger, och nu är hon borta. Känner även igen hennes pojkvän, tycker sånt är riktigt läskigt. Att det händer här också, i alingsås händer det ju aldrig nått...

2008-09-30 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0