Var är jag när alla dessa fester är?

Denna reklamen är så jävla bra gjord, eller hur? Haha underbar.



Jag skulle själv spelat in min reklamfilm idag men det är för dåligt väder :( Den ska nämligen spelas in utomnus. Får hoppas på det bästa imorgon. Jag ska ha med en av mina småkusiner i den. Mina minsta kusiner är Alva och Agnes, ungefär 8 och 4 år gamla. Iaf så hade Agnes varit perfekt i min film (hon som är minst) men.. Jag har precis fått höra att stackarn sitter i rullstol för att hon brötit (är det bara vi i skåne som säger "brötit", är det brutit annars?) benet, eller benen (perfect timing). Man får inte gå på kryckor när man är så liten iaf. Nu till det som är riktigt hjärtskärande. Jag ska alltså bara fråga Alva om hon vill följa med till lekplatsen? Det gör verkligen ont i hjärtat på mig haha. Men Agnes kan ju inte precis, eller det skulle inte vara så kul för henne att kolla på ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0