Torsdag

Glöm det jag sa, hon kom ju inte ens hem med färdig mat :P Det blir tacos att sitta och vänta på, men det är det värt ;)

Aja, jag skulle ju egentligen varit i Växjö och pluggat röven av mig nu, men efter en del tjaffs om hur vi ska göra och så så blev det helt enkelt för mycket, vi skickade ett mejl till vår lärare och hoppades att vi kunde få skjuta upp det :/ Jag har suttit framför en dator från 9-4 och redigerat på en reklamfilm tillsammans med Hilda om hotell-restaurangprogrammet. Blivit riktigt bra även fast vi inte är helt klara =) Jag och Hilda har varit jättelarviga idag och haft askul haha. Typ skrattat åt allting, vi var ju de enda som var på hugget idag. Jag gick och la mig vid 9 igår så idag när alla låg och sov på varandra och klagade var jag hur pigg och glad som helst, credd till mig!

DAGS ATT HITTA SOUTHPARK-AVSNITTET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0