Torsdag

Oj, glömt att skriva idag, vad har jag gjort egentligen? :P Jag skulle till skolan vid 1 och kolla på film, sen har det inte varit mer i Växjö. Imorgon så har jag bara två lektioner och slutar vid 11, tänker väll käka lunch och hämta ut min kamera som jag ska låna över lovet innan jag sätter mig på 12-tåget hem =) Jajemen, jag ska låna hem en filmkamera över hela lovet! Jag har typ 3 filmer som jag måste göra och lämna in.. Eller.

1. Min reklamfilm, behöver en "vuxen" och ett litet barn till den och vara på en lekplats.

2. Behöver göra en film av en dikt jag gjort. Behöver bara en tjej och en kille egentligen.

3. Jag behöver bara göra någonting som jag sedan lägger in på youtube, tänkte att jag får klura ihop någonting typ.. Nu, och sen göra det imorgon när jag är i Växjö.

Någon som vill bli skådis? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0