Torsdag

Hej! :)

Ska gå och lägga mig nu, borde gjort det för länge sen när jag ändå bara suttit här och lyssnat på musik ett bra tag. Jag har ingenting planerat inför imorgon, ja, det händer faktiskt ibland :P MIn fredag tänker bestå av choklad, cola och serier i min ensamhet. Jag är jättearg på TV3 just nu, kommer ni ihåg hur mycket jag lipade när Sarah dog? Ja, jag har aldrig bölat så mycket förr över ett serieavsnitt, så nu säger dom i reklamen att hon lever, WOW VAD SPÄNNANDE!! Ofta.. Hur förklarar dom huvudet i kartongen och lillkillen som såg dom göra det? Mhm. Lätt att jag ska leta upp de nyaste prisonbreak-avsnitten imorgon eller :P

Godnatt allesammans!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0