Torsdag

Godmorgon!

Hoppas att jag fattat det rätt och att inga lärare tar närvaro idag för vi fick arbeta var vi vill :P Torsdagar så har vi bara "jobb-dag" då vi är i studion och sådär, inga "riktiga" lektioner och idag skulle vi egentligen börjat med våra reklamfilmer. Jag ska försöka få tag på en av mina kusiner till att vara med i min, sen behöver jag en som ser ut som en ung vuxen. Haha jag tror det kommer bli skitbra. Blir det lyckat får jag väll sätta in den på youtube sen ;D

Så inga lektioner idag, men däremot så blir det bio med klassen i Växjö ikväll! :) Så jag drar vid 4-5 och sen sover jag över hos någon i Växjö =) Nu så ska jag storstäda mitt rum från topp till tå så jag ska starta hög musik nu.

Btw, inatt drömde jag att jag tog studenten :')

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0