Tisdag

Utmaning: Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

1. Jag spelade bowling när jag var typ 12-13, jag gick i ett lag och var en av de duktigaste.
2. Förr trodde jag att jag var synsk, eller iaf lite halvt, men mina kompisar trodde också på det. Tillslut var jag tvungen att berätta alla mina drömmar för dom. Det var lika läskigt varenda gång när vi märkte att sakerna jag drömde faktiskt hände tillslut.
3. Visste ni att jag åker tåg 10-15 ggr i veckan?
4. Jag har aldrig bråkat med någon "på riktigt". Jag hatar drama och är för snäll själv för att skapa något :P Så himla onödigt.
5. Jag har hemligheter som ingen vet om.
6. Jag biter på naglarna när jag är nervös eller stressad.
7. Det här måste nog intresseklubben anteckna, men jag har inte min lingonvecka så ofta som andra har det. Jag har tjejkompisar som hinner ha det 2 ggr innan jag har det 1 haha.

Ska ut med några brudar snart =) Jag får se vad det är för avsnitt av desperate housewives som visas ikväll och ladda ner det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0