Tisdag

Ööööh.. My god vad jag mår illa :P Jag (L) cashewnötter alltså, det blev nog lite för mycket haha. Kom hem för inte så längesedan, skulle till tandläkaren efter skolan där allt gick bra, hon hann inte med allting förra gången bara. När jag var påväg hem så stannade det en silvrig volvo framför mig och jag tänkte "det är väll inte riktigt så som pappas ser ut..?" när jag ser att Nicklas öppnar bildörren och frågar ifall jag vill ha skjuts haha. Skönt, vet ni hur långt jag har hem eller? :P  Cornelia ringde mig nyss och undrade om jag vill hänga med och äta med henne sen, haha? Ska nog bli mysigt när min mage är glad igen =)

Jag slipper plugga matte ikväll för vet ni vad? Vi ska ju till Katedralskolan imorgon när matten egentligen är, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0