Söndag

Igår åkte jag ju in till Helsingborg och sen bestod dagen av att gå i stan, ut och käka, dra till väla och shoppa, dra till ikea och kolla runt och fika, åka iväg och bli fulla. Jättemysig dag igår juu :) Är lite trött just nu och kom hem för en timme sen ungefär så det blir nog inte så mycket mer prat från mig kanske (a)

Gårdagens roligaste, hahahaha jag skrattar lika mycket varenda gång.

Hilda stod och böjde sig ner för att knyta skorna, och hon har så långt hår så det täckte då hela ansiktet på henne så att man inte såg henne, min kommentar; (med lite bitch-attityd i rösten)

- Värst vad du ser ut som hon i the ring då :S

Jag tror jag låg på golvet och dog av skratt sen, och det var efter.. Två glas vin haha :D

Nu ska jag få bort gårdagens smink, hoppa in i duschen och sen hoppa i säng.

BANG BANG BANG, BANGBANGBANG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0