PEPP PEPP PEPP :D

Min helg kommer bestå av Helsingborg och Danmark, kommer bli så jävla bra! :) Sen så har jag funderat på att jag behöver en massa skit just nu som man egentligen inte vill slösa pengar på, då kom jag på den brilianta (briljanta?) idén om att åka till Ullared! Jag tänkte direkt på Louise (det brukar jag göra om jag vill shoppa :)) och nu har vi datum bestämt, den 15 åker vi, jaaaaaaaa!

Skit:
Klämmor
Toffsar
Foundation
Ögonskuggor
Underkläder
Nånting att sova i
Hårspray
Hörlurar till min ipod
Deodorant
Och allt jag ser som jag kommer få för mig att jag behöver..

Kommentarer
Postat av: Hannah

det är 18 årsgräns i danmark nu , om det var det du syftade på :D

2008-10-02 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0