Onsdag

Hej!

Jag har filmat klart en film idag, yaay! Eller jag hoppas det iaf, ska nog ta och kolla ifall alla scener blev inspelade :P Jag skulle egentligen gjort filmen som är viktigast för mitt betyg just nu, och det är reklamfilmen för ämnet rörlig bild b, men det gick inte.. Men jag har iaf gjort en youtube film nu =) Bara reklamfilmen och diktfilmen kvar nu då.

Imorgon så har jag inte tid att njuta av mitt lov mer, så imorgon får bli en riktig plugg-dag för mig. Jag hade ju knappt några lektioner förra veckan så jag har en hel del hemma-arbete att göra som jag aldrig gjorde förra veckan. Wow vad kul jag kommer ha imorgon. Men jag ska iaf unna mig en riktig sovmorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0