Onsdag

Hej!

Sitter i skolan just nu, enda lektionen för idag och den började vid halv 1, jag har värsta sköna veckan nu ju. Vi har fått i uppgift att lägga ut en film på nätet, vad som helst, bara publicera den liksom. Så jag får väll göra något och lägga ut lite reklam för den här i bloggen haha. Innan så satt vi i cinemateket och alla skulle se den här reklamfilmen för hotell&restaurang-programmet som jag och Hilda har gjort, pinsamt :P Alla skulle ge kritik för den och så.

Ska snart in till stan med Hilda, jag köpte en väska innan skolan, gah, den som finns några inlägg ner som inte är så snygg på bild men to die for irl. Jag och slösa pengar alltså, dåligt samvete jag får :P

Nej nu ni, vi hörs senare =)

Btw, jag gick i ett par klackar innan och vet ni vad som händer i skolan? Ena klacken ryker av! Pinsamt, vilken tur att jag hade extra skor med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0