Onsdag

Aha, då var det här över då..

Äntligen hemma! Fatta vad trött jag är, helt galet, har sovit en del i bilen både på vägen dit och hem. Men jävlar vad vi shoppade! Och vad kul det var :) Jag och Louise hade en överfull vagn efter bara två timmar.. Sen stod vi säkert i en timme och velade om "men behöver jag verkligen det här..?" och rensade ut saker, haha. Jag är iaf nöjd med det jag har köpt :) Men att åka till IKEA redan imorgon har jag verkligen inte råd med, jag har inga pengar nu förrän på måndag.

Nu ska jag kolla på min lista jag skrev i lördes och se om jag fått med allt.

toffsar
klämmor
ögonbrynskniv
deodorant
kuddar
vaser
hörlurar till min ipod
lipsyl
hårspray

sen köpte jag väll..
nagelfil
tuggummi
smyckeshängare
prydnadsblommor till min nya vas
ljusstakar typ
ett jättefint armband


och massa skit till badrumsskåpet, + cs ant-nånting till min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0