Måndag

Åh vad jag är nöjd med mina nya grejer, det var säkert därför jag hade svårt att sova inatt, jag ville inte sluta kolla på mitt rum :P Jag kommer att bli stamkund på IKEA för jag är minsann inte klar, och om en vecka får jag studiebidraget ;)

2 dagar kvar till Ullared!!!!

Haha jag hade lånat lolle's tågkort i helgen ju, så hade hon glömt bort det imorse.. Alltså, vi skulle mötas på morgonen ju för att ta samma tåg och så att hon kunde få sitt kort då. Men så kommer hon inte när jag står på stationen och jag tänker att hon kanske är lite sen eller så ligger hon hemma och sover. Klart så väcker jag henne när jag ringer och hon tänkte ta ett senare tåg och hade inte en tanke på att hon inte kan komma till skolan utan kortet :P Som tur var så var tåget försenat och hennes brorsa hann köra till stationen i full fart och hämta det från mig. Vimsiga louise =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0