Måndag

Idag skulle jag egentligen varit i Växjö och tränat skiten ur mig ungefär :P Men min träningskompis mådde inte så bra idag och jag ville inte till friskis och svettis helt själv första gången haha.. För det första så vet jag inte om jag hittar dit, men aja, det blir en annan dag istället =) Det är ett yogapass på fredag som jag skulle vilja testa, ska nog se vad Louise säger om saken ;) Iaf, vad har hänt i mitt spännande liv då? Jo, jag har varit ute med hunden på en lång morgonpromenad och jag har tagit mig ner till byn för att köpa en ny foundation, det är väll egentligen det :)) Haha, tänkte ta mig en nörddag idag och kolla på en tecknad film ikväll, jag har faktiskt inte så små syskon så jag har inte sett disneyfilmerna sedan jag själv var liten ;D Hallå eller, om 4 månader blir mina syskon 13 och 16, sjukt. Vad vet jag som händer i deras liv egentligen? Har min lillebror snattat på ICA? Har min lillasyster förlorat oskulden?

Jag vill inte veta. Jag hoppas på NEJ och NEJ!!!!!

Två månader till och jag blir myndig? Kul grej. Och här sitter jag och laddar ner en disney-film.. Protestera mot att bli vuxen! Jag kan fortfarande dra den att jag dör av längtan till att inreda min första lägenhet och att jag slösat mer pengar på inredningsgrejer på mitt rum än smink, kläder och alkohol den senaste tiden, vuxenpoäng tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0