Måndag

Hej!

Värst vad ni är söta med era kommentarer :') haha, uppskattas verkligen. Kom hem från Växjö för nån timme sen och har precis kollat på ett avsnitt av gossip girl. Fan, det kom in pengar på kontot idag och jag har redan spenderat litegrann.. Jag är en tröja och 3 par örhängen rikare. Eller, 3 stycken pärlörhängen :P Nästa vecka är det lov, woho! Jag vill jobba lite då så jag kan fixa ihop pengar, fast risken är inte så stor att jag får ett så jag vet inte. Vad ska ni göra? =)

Okej, det här med slösa pengar, brun utan sol, strumpbyxor och puder är faktiskt viktiga saker och det behöver jag verkligen..



Och jag skulle vilja ha en shoppingväska också..

Kommentarer
Postat av: zandraa

nice väska

2008-10-21 @ 10:51:45
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Den väskan vill jag ha :P

2008-10-21 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0