Måndag

Hallååå =)

Kort dag i skolan idag ju, ahh, hur skönt som helst med sovmorgon och sen bara två lektioner. Sen så har jag tränat, hängt med Emmy och Moa och haft en liten mini-shopping på stan. Nästa vecka ska jag till Ullared och jag längtar!!! :D Jag vill förändra mitt rum så jag hoppas hitta en massa skit där. Just nu är jag ju inne i ett sånt här rus där jag bara vill flytta hemifrån och inreda en lägenhet, så därför vill jag bara köpa sånt skit som jag tänker att ja, det här skulle jag faktiskt vilja ha sen också. Jag hatar att slösa saker.. :P Just nu måste jag tänka så att de rosa sakerna jag har i mitt rum (t.ex en hylla och mattor och sådär) för att det inte ska kännas som det är köpt i onödan (det är inte ens jag som betalat det, ändå tänker jag såhär?) så tänker jag; okej.. men, något av mina barn i framtiden lär väll bli en flicka..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0