Lördag

Hallååå :)

Var med Cornelia igår och har planer på att vara det idag också. Vad vi ska göra är en gåta, jag vill kolla på fotbollen men Cornelia är inte så glad i den idén.. :P

4 dagar kvar tills jag ska till Ullared! :D
Haha vilken tönt jag är, men fan vad jag längtar till att shoppa till mitt rum. Måste komma på allt jag ska ha så jag inte glömmer ngt sen :P

- toffsar
- klämmor
- deodorant
- ögonskuggor
- ögonbrynskniv
- foundation
- allt jag får för mig att jag behöver i den kategorin
- gardiner
- kuddar
- vaser
- ljus
- allt jag kommer få för mig att jag behöver i den kategorin
- hörlurar till min ipod
- underkläder
- något att sova i
- lipsyl
- hårspray
- får fylla på listan när jag kommer på att jag glömt ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0