Jag kom att tänka på en sak

Igårkväll så kollade jag på ett program på.. 5an tror jag, inte säker. Det är iaf om en tjej i England som letar upp helt vanliga tjejer på t.ex stan som hon skulle vilja ha med i olika modellkampanjer, för att ändra på idealet skulle jag tro. En av tjejerna som skulle fotograferas i bikini, vet ni vad hon gjorde? Hon gick på tå hela tiden! Och vet ni vad det roliga är? Så gör ju jag också när jag inte har klackar?! Jag har aldrig tänkt på det förut haha. Men jag la märke till det nu, varenda gång jag går förbi en spegel så ställer jag mig på tå.. Tjejen var 1.60 och gick alltid i klackar, hon behövde de där extra centimeterna för att känna sig självsäker. Jag är 1.61 och precis likadan, jag behöver de där extra centimeterna för mitt självförtroende. Galet men sant :P


Visst är det tråkigt att vara 1.61 Jessica Simpson? :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle hellre ha den längden, då har man små fötter också. Jag kan inte ens använda högklackat för att då ser jag ut som en jävla jätte brevid mina kompisar -.-

2008-10-27 @ 20:36:30
URL: http://annasofiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0