Ha en bra dag =)

Jag har matteprov imorgon och jag har inte hunnit plugga någonting idag, fyfan. Det skulle verkligen varit bra och kommit hem ikväll så man hade kunnat plugga.. Men jag ska försöka lite på tåget snart så får vi se hur jag känner inför provet, i värsta fall får jag banga ur imorgon (a) Vet ni hur länge jag städade idag heller?! I flera timmar höll jag på att dona och dana. Nu ska det inte finnas några snuskiga baciller någonstanns, jag har till&med lagt i alla pantburkar i en påse (alltså.. påsen är gigantisk och den svämmar över) och rensat mitt badrumsskåp. Sen så fick jag mitt bankomatkort idag! :) Så jag ska aktivera det imorgon.

Nu ska jag leta upp kläder att ha på mig tills imorgon och packa ner allt i väskan.

Blir nog popcorn och cola idag igen haha =)

Bio, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0