Godnatt :)

Jag är verkligen upprörd, 10.000 kr är inte lite pengar. Jag gick in på aftonbladet.se efter att jag hade sett det här och på hemsidan så var det första man kunde se att den här dagen var svartaste dagen sedan 11 september, att det går sämre än sämst. Aja, himla tur jag har en så positiv mamma. "Det kan inte alltid gå bra, du ser att det går dåligt just nu men det kommer att bli bra igen ju".

Just nu har jag värsta Shakira-ruffset, inte så charmigt :) Hoppas det ser bättre ut imorgon haha. Har precis testat tröjan jag köpte idag för att se om jag ville behålla den eller inte, aj löv it =)

Har en kul dag framför mig imorgon, ska till tandläkaren efter skolan..



"Fint"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0