Fredag

Hallååå!

Jag åkte ju in till Växjö igår för att kolla på bio med några i klassen med cola och popcorn =) Efter det så drog jag, hilda, emmy och fia så långt som till donken och satt där med resten av alla 14-åringar och hade oss :) Vi satt nog där ett bra tag haha. Efter det så blev det promenad med emmy och fia till emmy, där vi spenderade resten av kvällen genom att kolla på fucking åmål (jag är tydligen ensam om att tycka den är jättedålig haha) prata en massa och dricka té. Vi hamnade i säng rätt sent inatt och det var inte så lätt att somna :P

Jag märkte ju att de andra inte heller låg och sov, fast vi låg i olika rum. (men vägg i vägg med varandra).

(Jag hostar lite)
Emmy: FEEEES DU EMMELY??????

Hahaha, iaf. Ikväll tänker jag ta det lungt med en hyrd film och ladda upp tills imorgon, blir förmodligen Danmark då ju! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0