...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Lite trött bara men annars är allt bra
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter faktiskt inte lök, bara nått jag fått för mig att inte äta när jag var ganska liten så det har bara blivit att jag fortsatt så, får alltid sitta och pilla i matten i 100 år innan jag kan äta den :P
Kläder just nu: Vitt långt linne, strumpbyxor och brun kofta
Musik just nu:  Lill Lindfors - rus :D
Vad sa du senast: Tack
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tänk att vara ungdom mellan 70-80-talet med deras stora frisyrer, så jävla snyggt! :D
Längd och vikt:  1.61 är jag antagligen fortfarande och går fortfarande och bär på mina extrakilon så det är väll runt 55..
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Precis lagom varmt och soligt =)
Spelar du nåt instrument: Nej, men däremot kan jag spela björnen sover på piano :))
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, definitivt :P
Sparare eller slösare: Jag försöker vara en sparare men jag är nog en slösare, tyvärr
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner
Bästa film: En djävulsk romans
Tror på liv på andra planeter: Jag vet faktiskt inte riktigt
Kommer du ihåg din första kärlek: Jadå
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ingenting är omöjligt så klart det går, bara inte alla som klarar av det
Hur många barn har du/vill du ha: 2-3
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Jag tror inte det :P
Rädd för insekter? JAA!
Äckligaste insekten: Sånna här långben, flygande spindlar brukar jag kalla dom, usch
Bästa bok? En oväntad semester - marian keyes
Vad vill du jobba som? Ingen aning, verkligen ingen aning. Eller alltså, drömmen vore väll att jobba på en skvaller/mode/skönhet-tidning, men det är ju bara en dröm
Pizza eller hamburgare? Hm.. oj.. pizza?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Eh alltså, jag försöker ju hålla det städat iaf :P
Gungar du på stolen? Nae
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha ja :D Eller skulle jag våga..?
Hur många syskon har du? Lillasyster och lillebror, det blir 2 alltså
Vad är du mest rädd för? Krossat hjärta, att någon nära ska gå bort, att jag kommer få ett misslyckat liv
Är du rädd för blod? Njae? Eller jag klarar inte riktigt av sånna här megablodiga scener på TV kanske :P
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Nja jag sjunger inte bra så :(
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag går film&tv
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Solarium? Händer inte så ofta faktiskt
Vad gör du om du får hicka? Testar allt som man ska testa
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Den här listan snor jag (a) :)

2008-11-02 @ 13:54:38
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den tar jag minsann :)

2008-11-02 @ 20:19:35
URL: http://rommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0