Btw..

.. fan vad glad jag blev nu då när jag kom på att the hills och hiltan's serie har väll släppt ett nytt avsnitt idag med. + att när jag åt mina nötter framför teven innan såg jag att den där fotbollsmatchen mellan sverige-portugal är denna helgen och inte var förra när jag var i helsingborg! lycka. synd att min data är fucked up just nu och inte vill ladda ner dexter och heroes som jag vill.

Men vill ni veta vad det bästa är? Idag när jag hade naturkunskap så fick jag värsta lätet ifrån mig (mina glädjetjut är ju bra roliga) Varför? I ÖVERMORGON ÄR DET VÄLL SOUTHPARK!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kolla gärna in min blogg :)

2008-10-08 @ 15:44:28
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0