Bra söndag

Jag har försökt roa mig med att kolla på en ny serie, Paris Hiltons sök efter en ny bästa kompis, haha. Aja, jag gillar ju drama så varför inte? Första avsnittet hade precis kommit ut och jag hade någonting att äta vit choklad till =)

Jag borde verkligen plugga just nu.. Får nog se till att göra lite på historiaarbetet kanske, ja men det ska jag väll klara av för det är fortfarande framför datorn :P Älska måndagar, sovmorgon, hurray! Fast nu har jag inte sovmorgon till 1 längre utan till 11, men bättre än ingenting. Och att mitt tåg ändå går 08:50, men hey, det är fortfarande 2 timmar senare än vad jag åker resten av dagarna och jag hinner hänga på gymmet/shoppa en timme innan skolan =)

Okej, plugg var det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0