Världens sötaste göteborgare

Jag har en vän som heter

Ska träffa EMMELY imorgon <3 på facebook.

Jag har en som heter "EMMELY I GÖTET! :D:D:D" på msn.

Sen så reagerade Lisa först såhär när hon fick reda på att jag skulle till Göteborg:

MEN ASSÅ JA FATTAR INTE :d:d:d:d:d:d:d:d:d: KOMMER JA ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA DEJ ? ASSÅ DETTTA E FAN HELT SJUUUKT !!!! :D:D:D: vart ska du boo :D:D:D ?

MEN OMGGGGGGGGGGGGGG ASSÅ FYYYYFAAAAAAAAAN VAD KUUL SERIÖST, NÄR BÖRJADE VI LÄRA KÄNNA VARANDRA, VA D TYP FÖR 4 ÅR SEN LR NÅT ? OCH NU SKA VI ÄÄÄNTLIGEN TRÄFFAS :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d::d HAHAH FATTA HUR GLAD JA EE ASSÅ :d:d:d :d:d<3333333333

MEN SHIT KLART JA VILL TRÄFFA DEEEEEEJ :d:d:d:d:d HAR TYP SETT FRAM EMOT D AASLÄNGE NU JU HAHA OMG VI KOMMER TRÄFFAAAAAAAAS :OOOO FAN VAD KUUUUUUL HAHAHA JA HAR TYP INTE FATTAT D ÄN !:O:D:d:d:d:d:dd::d:d:d !! (l)(l)(l)(l)(l)l <3333333333333333333333333

HAHAHA jag dör så söt :D

Annars så har jag och Hilda varit på Liseberg idag, helt underbart var det, går knappt att beskriva hur fint det var. Vi har försökt att ta en massa bilder men det är ju inte ens hälften så fint som det är irl. Helt sjukt, jag älskar verkligen liseberg haha. Vi har spelat spel, tävlat om choklad och sånna grejer, testat äta saker, varit och käkat, åkt karuseller och haft världens mysigaste kväll där :) Det gick så himla snabbt och man ville ju inte att klockan skulle bli 10 så att dom skulle stänga :') Sen så var det tydligen 2 st som försökte på sig att flörta med mig, haha? Först en när jag ska spela spel och sen träffade jag då den killen nr 2 när jag försökte på mig den där jävla baskettävligen som jag försöker varenda jävla gång! Klart jag inte kan komma till Göteborg utan att bli mobbad för att vara "dansk" =) (SKÅNE LIGGER I SVERIGE, HUR ALLMÄNBILDADE ÄR NI? HAR NI INTE KOLLAT PÅ KARTAN PÅ NÅGRA HUNDRA ÅR??????)

Imorgon så ska jag träffa de 2 tjejerna som verkat se fram emot allra mest att träffa mig, ni ser ju längst upp bara haha :D Jag kommer vara skitnervös imorgon. Men det kommer nog bli hur bra som helst.... Haha (a)

Kommentarer
Postat av: Martina

Guuuuuuuuud vad jag önskar att jag var i Gbg!!!!!!! Hade också velat träffa dig!!!! Har typ längtat efter that moment HUUUR LÄNGEEEE SOOOOM HEEEELST!!!!



Ska för övrigt kanske till Lund i mars :P Vet inte hur nära dig det är men :P Neråt ska jag!

2008-11-29 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0