Torsdag

En väldigt sjuk dag faktiskt. Allt jag gjort i skolan idag är att fixa min APU-plats i Göteborg. Och nu är det fixat, jag ska vara ensam på min praktikplats. Så himla skönt att allt bara är över nu. Dagens största samtalsämne haha, ingen lärare hade missat det och verkligen och jag satt i mitten av smeten :P Var så jävla trött på allt och jag förtjänade verkligen inte att bli behandlad såhär efter allt jag verkligen gjort och ansträngt mig för. Men jag orkar inte precis förklara allt haha.

För övrigt så hade jag utvecklingsamtal idag med pappa och mentor. Gick hur bra som helst, inga konstigheter där inte.

Gick i stan med Hilda sen och kollade på massa smink :') ÅH VAD VI KOMMER HA DET BRA I GÖTEBORG!

PÅ SÖNDAG ÅKER JAG! :D

Är så sjukt jävla trött idag men nu blir det plugg hela kvällen, naturkunskapsprov imorgon.

Kommentarer
Postat av: haha

..exakt, haha.

2008-11-23 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0