Tjingeling

Var beredd på 3 kanonprogram nu ikväll. Har precis kollat på gossip girl och nu skulle jag kollat på ensam mamma söker, men 3an har försvunnit?! Bara sådär?! Får se ifall jag och min mamma kommer överleva den här dagen alltså..

Dags att fortsätta plugga på historiaprovet. Har jag berättat att jag nästan bröt ihop när jag hade matteprov i fredags? Haha japp.. Askul. Jag hade pluggat innan och jag kunde talen och så, sen fick jag blackout när jag väl fick provet. Jag blev så jävla besviken på mig själv att jag fick anstränga mig för att inte släppa ut alla tårar som fanns i ögonen. Usch, jag hatar verkligen matte :( Jag var nära på att rensa mitt sparkonto och tröstshoppa. Men det tar jag nog och gör imorgon istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0