Tisdag

Kul dag. Ibland :P Det var kul när jag kollade mina mejl och jag och Fia nästan grät på golvet av skratt. Det var kul att umgås med Elin och Hilda, det var kul att det gick bra på matten idag. Idag började vi nämligen med att fixa till betyget i matte A. Det är kul nu när jag och Cornelia pratar med varandra och jag gör narr av henne. Hennes kompis har haft pojkvän i snart 2 år (precis som Cornelia) men aldrig sovit över med honom. Så Cornelia.. Slampa..............

Det var kul att jag ringde till praktiken idag och hon tyckte det skulle bli jättekul att vi skulle komma. Det var kul att vi nog har fixat boende i Göteborg nu.

Ja det var väll det som var kul om man ska vara positiv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0