Sjuuuuukt

Alltså, NÄE?!?!?!

Detta är fan helt sjukt. Jag tycker det här med 9/11 är jätteintressant, nu har jag kollat på en till dokumentär och jag skulle kunna babbla hur länge som helst om det. Jag har även sett filmerna world trace center och flight 93 en gång i tiden. När jag kollade på flight 93 så grät jag mer under de 2 timmarna än jag gjort i hela mitt sammanlagt, fyfan..

Dom ringer från planen och pratar med sina familjer och så, och nu har jag fått höra att telefonsamtalen är fejk. Jag tror jag stod med öppen mun i 5 min.. För det första kunde man inte ens ringa från sån höjd, för det andra är det enkelt att fejka röster med ett visst program, för det tredje så säger dom "hej mamma det är emmely wahlman". Säger du så när du ringer din mamma? Och ja, jag kan rabbla upp fler saker.

Nej glöm allt detta :P Jag står inte på någon sida.. Ellor.. (internt)

Nu ska jag kolla på desperate housewives och glömma allt jag upptäckt idag.

Kommentarer
Postat av: hemliga hilda...

... elloooor

2008-11-11 @ 21:39:17
Postat av: Martina

som sagt, det är bara bullshit. Det går visst att ringa från den höjden, och de flesta ringde från flygtelefoner och de är fasta telefoner som det alltid går att ringa ifrån ifall det skulle hända någonting sådant.

Visst, du har rätt i att det låter lite skumt att säga hela sitt namn när man ringer hem liksom, men det är film och det var ju liksom meningen att de skulle säga hela sitt namn så man skulle få veta vilka det är det handlar om i filmen.

Så som jag sa i förra kommentaren: Tro inte på det, it's all lies lies lies!

:)

Förlåt för dom långa inläggen, men jag blir så förbannad på såna där lögndokumentärer :P

2008-11-12 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0