Otursveckan

Japp, detta är en hemsk vecka. Fast jag har försökt att inte uttrycka mig allt för mycket i bloggen :P Jag har pms, vi skyller på det haha. Iaf..

Min släkt. Vi står varandra väldigt nära, speciellt på pappas sida. Min farmor och farfar har ordnat jättemysiga släktträffar jätteofta så alla deras barn (min pappa och hans syskon då) och alla vi barnbarn åker dit och jag har jättebarnsliga träffar. Det har varit jättekul när man var liten, nu är det mest kul att se hur kul de minsta kusinerna har. Min pappa har två storasystrar och en lillebror. Och iaf så på senaste tiden så har båda mina fastrar skilt sig, vi i hela släkten har hjälpt till med flyttar och så för att dom ska få det så bra som möjligt efteråt.. Vet ni vad jag fick reda på idag? Nu så ska det hända min pappas lillebror också.. Så jävla hemskt, fan vad chockad jag blev när jag fick höra att hon skulle lämna honom. Dom har liksom två helt underbara döttrar, två små, jag har pratat om dom förr men kanske inte så lätt att veta, hur ska det gå?

Men min första tanke var: Nu är det bara mamma och pappa kvar..

Annars har jag varit väldigt glad idag. Jag hade ställt väckarklockan på 05:55 för jag tänkte inte göra mig iordning så mycket. Så är jag dum nog att somna om. Men vet ni hur jag vaknar upp igen?

Sms:
EMMELY VI SKA TILL SÄLEN!

Kommentarer
Postat av: hemliga hilda...

puss baby grrr

2008-11-14 @ 17:08:04
Postat av: Jenny

precis så tänkte jag också! :O

Heja er!!

kram

2008-11-15 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0