Okej vi kör det sista nu då

81. Hilda har nämnts alldeles för lite, du är en av mina favoritkompisar och står högt uppe på listan av de jag tycker om mest :')

82. Jag är rädd för att gå till frisören. Jag hatar att klippa mig. Och ja, jag har gråtit i stolen en gång.. Men då gick jag in med den inställningen att jag nog skulle börja gråta haha.

83. Mitt hår har blivit pissgult en gång. Jag hade färgat håret brunt för första gången och ville bli blond igen. Så jag avfärgade det, och det blev pissgult. Sen så blekte jag det, och gud. Som jag lipade. (men sen så åkte jag till tunisien i två veckor och använde silverschampoo en del så jag blev platinablond tillslut)

84. Jag har varit vän med Louise i många många år, när vi gick i lågstadiet så följde jag med henne till pingstkyrkan nästan varenda fredag.

85. Jag slutade vara töntig i 5an. Då blev jag bästis med en av de populära tjejerna och vi började att sminka oss och trodde vi var skitcoola. Vi döpte även om alla i klassen till "mimmi, musse" och sånna saker för att vi skulle kunna prata om dom haha.

86. Jag har aldrig riktigt lagat en riktig måltid. Jag har kanske kokat makaroner någongång och stekt lite potatis och sånt skit. (och gjort allt man gör på hemkunskapen) Men annars nej. Jag får alltid mat när jag kommer hem så jag behöver aldrig precis göra någonting :P

87. Min mamma gör världens godaste mat. Godare än alla restauranger jag varit på, så gott att man längtar hem när man är någon annanstanns.

89. Jag är väldigt ansvarig av mig. Jag slarvar aldrig (eller åtminstone väldigt väldigt sällan) bort saker. Om någonting är borta, så vet jag att min syster har tagit det. Nu när min engelskabok har varit borta har jag vägrat att tro att jag slarvat bort den. Fick igår reda på att en klasskompis snott den så :P

90. Jag tycker det är roligare att handla på IKEA än att handla kläder.

91. Jag kommer definitivt att flytta norrut sen. Hejdå Skåne.

92. Min närvaro i skolan är superb, jag har varit med på nästan alla idrottslektioner , och prov och läxförhör har gott hyffsat bra på allting. Ni kan kalla mig nörden.

93. Jag har nog inte rullat tunga med någon sen i våras.

94. Varenda vecka så tänker jag att "nästa vecka ska jag vara nyttig".

95. Min hund är inte bara en hund för mig. Så är det för många familjer. Men för oss är han en familjemedlem. Vi skaffade ju hund istället för ett syskon. Han är vårt allt. Jag älskar honom mer och mer för varenda dag och kan inte förseställa mig att komma hem utan en glad älskling som kommer fram och hälsar på mig. Han får paket på julafton och är helt enkelt en av oss. Mannen i mitt liv. Min bebis.

96. Det senaste året har jag börjat tycka om kaffe, på riktigt. Cafe latte är ju orgasmiskt.

97. Jag hatar att prova jeans, det är nog det värsta jag vet. Jag har korta ben och breda höfter. Storlek x kanske sitter jättebra i benen, men går inte runt mig när jag ska knäppa! En storlek större än x går runt mig men sitter löst i benen. Alltid samma problem och jag hatar det.

98. Jag har inte varit full på nästan 2 månader.

99. Jag är lättpåverkad. Några cider räcker bra för mig :P

100. Det finns ingenting om mig som är tillräckligt spännande för att det borde stå här :D Okej, hm. Jag är allergisk mot katter? :(

Kommentarer
Postat av: hemliga hilda...

haha luv yaaaaa fasten du är en nörd med superb närvaro ;)

2008-11-07 @ 19:23:49
Postat av: Martina

Du, PRECIS det problemet har jag också när jag ska prova jeans. Jag HATAR att prova jeans

2008-11-08 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0