Måndag

Vet ni hur lite jag sovit inatt? Väldigt lite :P Jag somnade kanske inte förrän vid halv 4 imorse, så jag roade mig med att kolla på americas next top model haha. Aja jag har ändå inte kännt mig så hemskt trött idag, det har varit en jättebra dag idag :) Mysigt att träffa allihopa igen, och efter skolan var det ännu mysigare! Då satt jag och elin hemma hos emmy och moa ett par timmar och bara snackade och åt mellanmål haha =) Eller det är väll äggmacka och kräm med mjölk, påminner verkligen om mellanmålen som man hade på fritids efter skolan i lågstadiet haha.

Alltså.. Hahahahaha jag dör. Ni måste lyssna på den här, jag borde inte skriva det men vi får väll se om jag ångrar mig :P

Emmy: Ja du och jag borde verkligen ha sex snart Emmely
Jag: Haha jo men ellerhur!
Elin: Men alltså.. Kolla på Emmely's små händer, hur ska det gå?!
Lång tystnad
Emmy: Alltså.. Elin.. Vi ska inte ha det med VARANDRA!

Sen vill jag påpeka att jag har världens sötaste vänner, åh vad ni är fina och jag älskar er hela bunten!

Kommentarer
Postat av: hemlig

ha ha ha

2008-11-03 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0