Måndag

Haft prov i historia och sedan kollat på film på engelskan. Skön dag, som vanligt :P Det som var mindre kul var efter att man gått i stan i en timme och skulle dra hem och dom säger att det inte tänker gå fler tåg. JAHA? Dom hade bytt ut det mot buss sen iaf (det hade trillat ner träd på spåret eller nått) och då tänkte jag att jag skulle vara hemma om hundra år. Den har faktiskt hänt mig och Cecilia innan, kul att åka vid 9 och vara framme 12 liksom.. :P Men bussen gick till Alvesta sen blev det tåg därifrån, så 35 min sen blev jag bara hem ;)

Btw det här med lägenheten, jag ska bara vara där i 2 veckor (kanske 3 helger) och sen tillbaka hit igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0