Lördag

Ni vet väll att jag stiger upp innan kl 6 på vardagarna? Jo, idag sov jag 9 timmar mer än vanligt. Snacka om att ta igen all sömn efter hela veckan :P Kanonbra, kommer jag vara värsta pigg idag. Jag har precis ätit frukost till veckans avsnitt av The Hills. Vilket var hemskt eftersom jag älskar Heidi (som alla andra hatar) och hon fick sparken från sitt jobb nu (det är en reality-show så det händer på riktigt, annars hade jag nog inte reagerat så mycket haha) och hon fick typ sparken pga hennes pojkvän. Som är ett jävla rövhål som förstört hennes liv ännu mer nu. Hon hoppade av skolan för det jobbet. Nej sluta vara så upprörd nu Emmely haha.



Iaf så kommer Hilda och hälsar på mig i Skåne idag :D

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTVS's the hills? Kika då in på min blogg där du hittar allt från de senaste gossip till bilder!

2009-03-23 @ 21:43:47
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0