Jag är helt förälskad

Jag har precis kollat på Twilight på bio och jag.. Jag trodde inte jag skulle kunna prata mer idag. Alltså nä, det går inte. Fyfan vilken film. Bästa jag någonsinn sett, värsta bion jag varit på av den anledningen att så många känslor vaknade till liv. Helt sjukt. Alltså.. Jag kan inte förklara. Efter filmen så trodde jag att jag skulle svimma haha, jag kunde knappt andas :P Den killen alltså, ge mig honom, snälla? SNÄLLA?!

Åh herregud. Åh herregud. Perfection. Lång, snygg och vampyr? Hör av dig!

Hilda vägrar att sova med mig inatt haha. Innan har jag tänkt att jag inte vill ha pojkvän, men nu vill jag verkligen det. Jag kommer att börja anstränga mig för att hitta en. Jag vill gärna ha en nu, typ nu. Typ honom. Gah, jag dör. Jag kan inte sluta svamla.

Jag ska se den igen i veckan, och hoppas att jag kan andas efteråt och inte svimmar haha. Och nu ska jag försöka ladda ner den så att jag kan kolla på den på tåget på vägen hem.

Fyfan, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh my goooooooooooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0