Enjoy

1. Jag känner mig konstig utan klackar, och det känns som andra kollar på mig och tänker "hon går nog i ettan" när jag är i skolan, haha.

2. Jag har jättesmå händer och fötter, har även hört att jag har små öron nu också, tiny :(

3. Jag pillar jättemycket i håret när jag har en cam på.

4. Varenda gång jag går förbi en spegel eller ett fönster man kan spegla sig i så börjar jag pilla i håret. Jag och Cornelia gör likadant, puffar upp det.

5. Jag vill alltid ha alla saker helt planerade och färdiga innan någonting händer. Eller jag vill veta när, hur och vad jag ska ha med mig. T.ex, jag ska till skolan imorgon, innan jag går och lägger mig ska jag ha lagt ner alla böcker som ska användas imorgon, rätt väska och nya kläder framme, och skor. Allt ska vara färdigt innan.

6. Jag har aldrig burit samma outfit två dagar i rad under min gymnasieperiod.

7. Jag har antagligen jättesvårt att säga nej till dig om jag har en crush på dig. Annars kan jag nog vara rätt envis.

8. Jag vet inte hur många serier jag följer.

9. Jag förlorade oskulden som 15-åring. Hej pappa om du läser min blogg.

10. Jag är dålig på alla sporter som finns, helt värdelös. Tyvärr.

11. När jag kollar mig själv i spegeln händer det ofta att jag bara kollar med ett öga. Står jag knappt ut med att kolla på mig själv? Hahaha jag vet inte varför.

12. Jag har ett årskort på gymmet.

13. Jag har klippt mitt hår kort och försökt färga det mörkare flera ggr sen i somras. Det blir långt och ljusblont lika snabbt igen. Mitt hår vill vara bimbo.

14. När jag och Cornelia var 15 var vi i fjortisperioden. Vi blev fulla på 2-3 öl och hade skitroligt.

15. Mina föräldrar lär tro att jag är lesbisk bara för att jag är för kräsen för att ta hem en kille jag tycker om haha.

16. Jag hatar att be om saker, att fråga mina föräldrar om pengar är nog det värsta jag vet, jag känner mig så hemsk då :P

17. Ändå så är jag ganska bortskämd. Eller jag vet att Louise skulle vilja kalla mig för det haha.

18. Jag har inte missat ett enda tåg till skolan än så länge. Jag kan även räkna upp på en hand de få gångerna jag varit borta från skolan.

19. Jag är som en 5-åring när det gäller julafton och att fylla år. Jag börjar räkna ner jättetidigt och sen längtar jag mer och mer för varenda dag.

20. Jag har aldrig haft hål i tänderna.

21. Jag har överbett :(

22. Jag är en riktig tjejig-tjej eftersom jag älskar shopping, allt som är rosa, små söta varelser, smink och kläder.

23. Jag kan spela korkad bara för att vara rolig.

24. Jag har kompisar som slutar att sminka sig och raka benen när dom skaffar pojkvänner. Jag är nog tvärtom? Iaf när det gäller raka benen, dom ska definitivt vara rakade när jag inte är ensamvarg haha.

25. Hm. Jag har nog träffat 15-20 stycken från internet.

26. Underbaraste människorna finns definitivt i Göteborg, åh vad jag också vill bo där.

27. Jag posar alltid från min vänstra sida. Det är min "snygg"-sida.

28. Jag är för hård mot mig själv när det gäller min kropp. Jag är inte nöjd för 5 öre, det är ganska synd faktiskt.

29. Jag höjer alltid på ögonbrynen så att jag rynkar pannan, av den enkla anledningen att jag tycker mina ögonbryn sitter för långt ner haha.

30. Hallon är nog det godaste jag vet.

31. Av marabou-chokladen så är apelsin och mint mina favoriter.

32. Jag skjuter alltid upp allting till sista minuten.

33. Jag är en nattmänniska.

34. Jag har höga förväntningar på nästa sommar. Jag är 18. Jag vill ha körkort tills dess. Upp och jobba i Norge med några tjejer. Jag ska till Grekland. Och krogen bara väntar på mig :')

35. Jag kanske kommer fylla 18 i Stockholm.

36. När jag är 20 ska jag till USA.

37. I min klass umgås jag med Elin, Hilda, Emmy, Moa och Fia, det är vi som är ett gäng :p

38. Jag har mognat jättemycket det senaste året. Ville bara berätta det efter alla fjortiserkännanden haha.

39. Jag är jätterädd för att gå till frisören.

40. Jag och min bästa vän har kännt varandra i 11 år.

Nu orkar jag inte mer, jag fortsätter en annan gång :P

Kommentarer
Postat av: hemliga hilda...

"9. Jag förlorade oskulden som 15-åring. Hej pappa om du läser min blogg." Haha jag dog

2008-11-05 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0