Hemma

Woho jag är hemma. Mamma hämtade mig på stationen så jag alapp svälta och frysa ihjäl på samma gång. Ahapp.. Jag lyckades inte hålla mig vaken så länge igår, efter att jag insåg att jag inte kunde första mattetalet så blev jag sur och ville inte prova några andra heller :P Jag och matte är inte direkt bästa vänner. Kul att jag har prov i det på fredag alltså.

Och ahapp igen. Ny president nu då. Kul att rätt man vann! Jag kollade ju lite inatt och imorse :) Det roliga är att jag inte är ett dugg intresserad av politik, men det är ju inte en liten grej att USA får ny president liksom. Hallå eller, Vita Huset byggdes av svarta slavar och nu är Barack Obama president, hur bra är inte det?!

Nu är maten klaaar så dags att göra magen glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0