Halva tiden ute

Jaha, då är det så att man bara har en vecka kvar i Göteborg nu då.. Gud vad sorgligt det känns, jag hoppas att nästa vecka inte kommer att gå snabbt. Det känns sorgligt nu när man träffat göteborgare och varit på liseberg haha, då vill man inte åka ifrån det där. Jag var på liseberg igår igen! Fast bara en liten stund och det var mest för att träffa Lisa & Fanny. Världens sötaste tjejer, jag är helt förälskad i dom :') Vi ska träffas igen senare i veckan och gå på bio :)

Idag så har jag spenderat dagen på stan med Hilda :) Det var mysigt att fika och ikväll blir det ännu mer mys när bio står på schemat. Vi ska kolla på twilight =)

Nästa vecka ska jag även spendera hela helgen med Beccy tror jag. Nu vet ni lite vad som händer och att jag har det hur bra som helst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0