Godnatt!

Jag som är ett riktigt planerarfreak vet inte vart jag ska ta vägen imorgon, och jag åker vid 12-1 tiden. Pappa säger att vi ska lösa det imorgonbitti.. Jobbigt, jag hatar ju att stiga upp tidigt haha. Sedan har jag inte packningen klar heller för jag behöver tydligen en större resväska, den största vi har säkert.

Imorgon fyller jag på mobilen med en hel del pengar (eller rättare sagt så tror jag att min mamma kommer göra det åt mig för hon vill att jag ska kunna ringa "så fort det händer någonting") så spamma mig!

Sen så skickade jag ett mejl om ställe i Sälen innan idag, jag och Magnus var väll ganska överrens. Så man kan ju alltid hoppas =) Krånglar lite med pengar nu bara när jag är i en storstad i två veckor och folk sedan ska ha julklappar. Men man får väll hoppas på det bästa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0