Enjoooy

41. Jag hade över 200 poäng när jag gick ut högstadiet, och jag hade verkligen inte gjort mitt bästa ifrån mig då.

42. Jag hade IG i matte, fysik, teknik och kemi ett tag. Hade samma lärare i alla ämnen som inte tyckte om mig iofs, men det är verkligen inte mina ämnen det.

42. Jag gick ut med ett IG, och det var i syslöjd. Den ni. Vilken tjej va? Nej men seriöst, symaskiner är verkligen inte min grej :P

43. Jag var kär i Darin när han var med i idol haha. Ni ska se min samling med honom alltså.. Gud vad pinsam.

44. Jag svär faktiskt inte såå mycket. Jag säger "fy" oftare än fan. Jag klandrar Louise faktiskt. (Louise är en nära vän till mig som varit det i 11 år och hon svär inte)

45. När jag började gymnasiet så kände jag inte en kotte. Alla i mitt tjejgäng i högstadiet skulle börja på olika linjer.

46. Min första riktiga fylla var i en husvagn. Jag babblade om att "det känns som jag drömmer".

47. Cornelia är tjejen jag har roligast med, vi har aldrig bråkat och vi skrattar så mycket tillsammans att det är sjukt.

48. Det finns en kille som ringer Cornelia varenda gång han är full och tjatar om mig. Sist så var det tydligen "tror du jag har någon chans på henne eller har hon redan 3 stycken på gång?"

49. Folk brukar påpeka att jag nyser jättegulligt haha.

50. Jag drar i mina fingrar. Eller knäcker dom sådär :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0