Enjoooooy

51. Jag är en riktig nörd när det gäller att läsa böcker. Jag har till&med favoritförfattare och sådär..

52. Vi står varandra väldigt nära i vår släkt. Min farmor har fixat värsta roliga släktträffarna sedan jag och mina kusiner var små. Alltid lekar, god mat, tipsrundor och sådär. Rätt gulligt faktiskt :)

53. Pirates of the carribbean filmerna är nog världens bästa. Att sätta Johnny Depp och Orlando Bloom i samma film är det bästa som har hänt mig :P

54. Jag är halvt skånsk och halvt smålänning. Pratar en liten blandning.

55. Jag ser bäst ut i brunt hår egentligen, eller en blandning av ljusbrunt/mörkblont.

56. Jag väljer inte att inte fltytta till Växjö av den anledningen att jag inte vågar lämna mamma och pappa, utan för att mamma och pappa nog inte är redo att lämna mig. Jag är första barnet, typiskt :P

57. Jag är nog faktiskt mamma's och pappa's flicka, haha?

58. Jag får dåligt samvete när jag slösar mycket pengar.

59. Jag kan inte slösa massa saker överhuvudtaget. Det kan vara en sån sak som att rita på bilden i skolan, jag använder framsida och baksida av pappret för att inte behöva slösa flera st. Jag menar, det är ju inte ens mina papper?

60. Om någon räcker fram en godispåse till mig och frågar om jag vill ha, kan jag säga nej bara för att jag tänker att personen som frågar egentligen vill ha allt godis själv och hoppas att jag säger nej.

61. Ifall jag fick se ut som vem jag ville, så skulle jag nog välja Blair i Gossip Girl.

62. Det är tack vare mig som Cornelia och Johan är tillsammans idag, höhö. Snart två år för deras del, credd till mig!

63. Jag har varit i samma rum när en kompis till mig förlorade oskulden. Sjukt. Jag sov inte..

64. Southpark och family guy är nog det roligaste som finns.

65. Jag kan äta typ allt, nästan. Inte direkt kräsen.

66. Jag kan inte röka. Men det är väll ändå världens onödigaste grej att kunna?

67. Jag är livrädd för sprutor.

68. Vilket leder mig till att jag snart ska vaccinera mig mot livmodercancer så jag inte kommer få det i framtiden. TRE gånger! :(

69. Jag är helt livrädd för döden.

70. Jag är helt livrädd för att det kommer vara en undergång på jorden.

71. När jag var liten så sa jag att jag skulle bli rik och ge alla i Afrika en big mac och company. Nu säger jag att jag vill bli rik och ge alla i Afrika en massa ris, och vad dom nu mer skulle vilja ha. Hade jag haft så gott om pengar hade jag definitivt försökt göra något bra.

72. I julas (januari) åt jag nog min första hambrgare på mc donald's på 5-6 år.

73. Jag har ingen jävla aning om vad jag vill bli i framtiden. Vad ska jag göra? Vart ska jag ta vägen?

74. Jag blir jätteful på bilder som jag inte själv tar. Jag kan må dåligt och tänka att "är jag så ful?" haha. Men kompisar tycker också det är kul hur jag blir på bild och så har jag fått höra "hahaha det där ser inte ut som du", så.. :P

75. Jag var en riktig lunarfjortis när jag var.. mindre. Jag hade säkert 75 000 gästboksinlägg, populär haha.

76. Mina föräldrar är bara 20 år äldre än mig, min mormor är bl.a inte ens 55 år.

77. Min gammelmormor satte i koncentrationsläger under andra världskriget. Hon lever fortfarande.

78. Min gammelmormor är polsk............. jag är svensk.

79. Jag skulle aldrig kunna tvinga min pojkvän till att vara med mig hela tiden eller inte låta honom göra vad han vill. Det är ju upp till honom själv om jag kan lita på honom liksom :P Sanningen kommer alltid fram.

80. Jag får gå upp innan kl 6 varenda morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0