Torsdag

Godmorgon =)

Uppe med tuppen idag alltså, hade ställt väckarklockan på kl 11, bestämde mig för att somna om lite ändå .. Men Cornelia ringde mig, haha :) Det var för hennes skull jag tänkte stiga upp tidigt ju, vi har lite olika sovrutiner om man säger så ;D Iaf så är hon på väg hit just nu och jag har hunnit klä på mig, om jag orkar göra något mer återstår att se. Vi ska förhoppningsvis träffa Louise sen också :) Och vet ni vad? Igår färgade Cornelia håret på mig! Jag var skiträdd (som vanligt) och trodde det skulle bli för mörkt, men det är inte ens särskilt stor skillnad, lite lite mörkare bara men fortfarande ljusblond. Jag har ett paket till så jag kan göra det igen om jag vill annars.

I helgen blir det nog tjejkvällar hemma hos mig ifall min familj drar till Skummeslöv. Fredag vill jag och Cornelia ha en myskväll med typ mjukisbrallor och vara allmänt slappiga, lördag tänker vi laga mat. Och vet ni vad? Kräftor och vitlöksbröd! Ååååhh, kanonhelg på gång ;D

Nu ska jag ladda min ipod med massa ny musik och sen ska jag leta upp mitt pass så att jag kan hämta ut det där jävla paketet på posten nångång. Jag var där igår, men tydligen har det kommit en ny lag om att man måste visa upp legitimation när man ska hämta ut paket nu (???) :p

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0