Tisdag

En kanonbra tisdag om jag själv får säga det. Jag har fått uppleva både shopping, mat från restaurang och helt underbar bio. Alltså, ingen tid till att fixa bloggen idag inte. Allt det här har jag fått uppleva med mamma och syrran idag, haha. Jag har inte köpt så mycket, en klänning och sedan hårfärg. Klänningen var i en jättefin ljusgul färg som ser skitsnygg ut till mitt blonda hår, vilket då är lite synd om jag ska färga det i veckan, jag hoppas ni kan få före och efter bilder.

Btw så var det sex and the city-filmen som jag kollade på, jag försökte hålla tillbaka tårarna hela tiden, jag älskar Charlotte, hon är min favorit :) Filmen var så jävla bra att jag längtar tills den kommer ut på DVD, den kommer sitta fint till min sex and the city samling sen, åh vad jag vill ha alla säsongerna :')

Nu har jag precis pratat med Cornelia i telefon ett tag och vi vet inte vad vi ska hitta på imorgon, vi får väll se, Nu tänker jag glo på desperate housewives och längta till imorgon då jag kan ta ut ett paket från posten, woho, jag älskar att beställa saker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0