Söndag

Damn, jag sov rätt länge idag. Ändrade planer igår, vi var hemma hos Cornelia när vi fick höra att hon var hemma själv. Vi kollade på film och drack cola, haha. När jag kom hem så letade jag upp mina föräldrars godispåse och kollade på southpark. Eftersom jag nu har haft en helt upptagen vecka ska det bli skönt med en söndag till att göra ingenting, bara nörda mig, kolla på fotbollen kanske =) Igår berättade jag ju alla roliga saker som ska hända nästa vecka, men fy vad hemsk jag är, vet ni vad jag glömde berätta? Min mamma fyller ju år!

Känner för att åka antingen till Malmö eller Helsingborg imorgon och shoppa. Malmö shoppar jag alltid i, Helsingborg finns Fredrik och det var ett tag sen vi träffades nu känns det som. Han har ju lovat mig att vi ska till Danmark och sen till Göteborg ;D

Nä nu ni .. Hoppas ni haft en bra helg :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0