Sömnlös i Osby

Okej, klockan är snart 4 på morgonen. Jag kan inte sova. Är det ens lönt att försöka mer när man ska upp mellan 8-9? Det får bli en stark kopp kaffe innan jag åker på shoppingrunda iaf. När jag sitter här i min fotölj så håller jag på att somna på tangentbordet, men när jag ligger där i sängen så känner jag mig rastlös och mina ögonlock vill inte vara stängda. Det är väll en sån här blandning det blir när man sover bort halva dagen och sedan inte gör någonting, rastlös men ändå trött.

Jag tror mitt täcke har fungerat som min pojkvän på senaste tiden. Jag ligger och kramar det och har ena benet över. Han ligger och väntar i sängen just nu, så är väll bäst jag går dit igen då. Önska mig lycka till med sömnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0