Onsdag

"Godmorgon" :)

Det känns fortfarande som morgon för min del iaf, jag sitter halvnaken och har precis käkat frukost och borstat tänderna. Om en halvtimme så borde jag vara iordning för att träffa Cornelia, ska ringa henne då. Vi snackade för en timme sedan och bestämde oss för att ta en fika nånstanns idag =) Håret får sitta kvar i samma slarviga toffs som jag sovit i, haha. Jag ska inte duscha håret eftersom jag funderar på att färga det ikväll. Jag är rädd :p Fan vad jag vill att min kamera ska funka, min pappa lämnar ju aldrig in den. Jag åker snart till Göteborg och vet ni hur många bilder jag vill ta då eller?! Haha, kameran MÅSTE vara lagad innan dess.

Nu ska jag få på lite smink och kläder, sen drar jag till byn och träffar Cornelia, sen måste jag ta ut ett paket som väntar på mig på posten. Tänkte även skaffa halebop idag men jag kommer få dåligt samvete om jag slösar för mycket pengar på en och samma dag .. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0