Måndag

Hallå folket =)

Fin bloggen är va? Just nu orkar jag inte fixa till den, men det kommer nog snart ska ni se. Jag tycker utseendet är ganska viktigt på bloggen ändå, men det kan ju vara jag som är ytlig. Anyway, har precis tagit bort sminket, redo att somna vilken sekund som helst. Tänkte sova middag innan efter att jag kommit hem från en hel dag på kontoret men då ringde min kära bästa vän mig, så jag stack hem till henne istället och var där i några timmar. Vi ska ses i övermorgon igen, imorgon ska jag in till Kristianstad. Där blir det shopping, mat och bio, kommer bli super.

Dags att skriva önskelista snart kanske?

Klänningar.

Vad mer behöver jag? Nä, ingenting, läskigt ..

Nu blir det desperate housewives innan sängen, som jag satt och bölade till ett avsnitt igår eller. Min syrra tycker jag är konstig som kan lipa till DH, jag vill inte veta vad hon kommer tycka när hon ser mig på bion imorgon ..

Kommentarer
Postat av: Martina

YAAAY Emmely har börjat blogga igen :D

2008-06-23 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0