Malmö, here we come..

Har precis käkat blåbärspaj med la familia och farmor och farfar, fyfan vad gott :) Jag om någon är en stor pajälskade. På min födelsedag ville jag ha paj till middag och paj till efterrätt, tacopaj och sedan hallonpaj. Men det fick bli tacopaj och sedan cheesecake med hallon på ;)

Det blir Malmö imorgon trots allt =) Jag ska dit med Sandra kl 11 imorgon så det blir att stiga upp skittidigt imorgon. Och btw, tror ni jag vågar färga mitt hår själv? Isf kanske jag gör det snart :/

Det planerades lite till göteborgresan i helgen, vi ska dricka på bussen på väg dit, mohaha ;D Jag tror jag ska testa den nya xider, woho.

Aja, nu ska jag kolla på en stor favoritfilm, helt underbar, så himla vacker. Favorit helt enkelt, nämligen .. The Holiday. Fy vad jag älskar den. Så romantisk, sån .. Tönt jag är, and I love it! Nu ska jag sitta tårögd i 94 min, och inte för att den är sorglig, utan för att den är så fin.

Jag hinner inte skriva imorgonbitti iaf men då vet ni vad jag gör, shoppar i storstan ;)

"Du shoppar alltid!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0