Lördag

Cornelia kommer snart hit, ska förhoppningsvis hinna käka innan dess. Kunde haft en dejt med en riktig pudding idag egentligen, men jag ballade ur .. Haha, vi får se, jag kanske ändrar mig till ikväll :p

Vet ni vad? Jag kanske ska till Emmabodafestivalen! =) Fan vad det lär bli roligt ifall det blir av. Får antagligen reda på ett bestämt svar nästa vecka nångång. Det händer rätt mycket då, jag ska bussa till Göteborg i en buss full med bara människor som man känner, så det kommer bli så jävla roligt. Sen ska jag gå på liseberg, jag ska träffa vänner jag inte träffat på år och dar. Jag ska kanske klippa mig (mitt hår ser ut som en risbuske) och färga håret. Det är kstad-dagarna i .. Ja, kstad, så ska antagligen dit någongång iaf. Jag skulle egentligen dragit på 18-årsfest också, men den är väll samma dag som jag åker till Göteborg :/ Jag behöver nog även en dag att shoppa nästa vecka, jag vill ha ngt att ha på mig i Göteborg, haha.

Äh, det var ju jätteintressant. Har inte haft en dag ledigt hela den här veckan heller. Det känns verkligen som sommarlov ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0